دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: امروز مهم‌ترین سلاح دشمن، هکرها هستند که سامانه‌های اطلاعاتی و دفاعی را مورد هجوم قرار می‌دهند.

‌سردار اسماعیل احمدی مقدم در نخستین همایش علمی - تخصصی پدافند غیرعامل ناجا افزود: بازدارندگی عنصر اساسی سیاست دفاعی در اسلام است و بر این اساس باید نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل در ناجا پیگیری ‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی الزاماً برای جنگ نیست، بلکه برای جلوگیری از یک جنگ خانمانسوز است، هر ملتی که نتواند به‌خوبی در زمان صلح برای روزگار جنگ آماده شود، بستر مناسبی برای طمع دشمنان فراهم کرده است.

سردار احمدی‌مقدم اعلام کرد: بازدارندگی عنصر اصلی سیاست دفاعی اسلامی در جمهوری اسلامی است، اساساً سازماندهی و تجهیز یگان‌ها بر مبنای بازدارندگی شکل می‌گیرد، جلوگیری از آسیب‌پذیری و قدرت نابود‌سازی‌ از عناصر بازدارندگی به شمار می‌آید.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پدافند غیرعامل دفاع برای کاهش آسیب، پایداری، مقاوم‌سازی‌ و مصون‌سازی‌ تاسیسات است. پدافند غیرعامل، دفاع غیرمسلحانه محسوب می‌شود.

وی افزود: در جنگ روانی و ضد‌روانی، باید ارتباط با مردم در این شرایط برقرار باشد و اطلاع‌رسانی در شرایط جنگی و ارسال پارازیت انجام شود.

کد خبر 96423

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز